Home Forum Geboorteakten Probleem met Familysearch

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #13416
    MarkVD
    Deelnemer

    Ik krijg op alle pagina’s van Familysearch de boodschap op het screenshot. Ik heb al alle cookies gewist, browsegeschiedenis verwijder verwijderd, andere browser  geprobeerd, niets helpt.
    Iemand een suggestie want zo is het ook nogal lastig. Alvast dank, Markfamilysearch

    #13417
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Mark,

    Ook wij hebben geen toegang meer. Zo te zien, ligt de oorzaak van de problemen bij Familysearch zelf.
    Een deel van de site is nog online, maar wanneer je vanuit bepaalde pagina’s doorklikt naar de scans krijg je een foutmelding te zien. Het verwijderen van cookies lijkt niet te helpen.

    Hopelijk duur deze panne niet lang. Voor sommige beelden kan je in de tussentijd op de site van het Rijksarchief terecht.

    Groeten,

    Sven

    #13422
    AnneS
    Deelnemer

    Ik krijg deze tekst (Mac)

    #13425
    Jeannette
    Deelnemer

    Mogelijk dat er aan de site gewerkt wordt? Via de ‘lange weg krijg ik dit op mijn scherm

    Groetjes Jeannette

    #13428
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Goedenamiddag Mark en Jeannette,

    Het lijkt er inderdaad op dat er aan de site van Familysearch wordt gewerkt en we hierdoor sommige beelden niet kunnen laden.

    Er is echter een manier om het probleem te omzeilen: wanneer je op het einde van het webadres in je browser de laatste twee letters nl vervangt door fr zou het moeten lukken.

    Groeten,
    Sven

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.