Home Forum Borgerhout Onwettig of Nadien gewettigd.

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #15229
      Rob ten Berge
      Deelnemer

      Best Forum, Goede namiddag.
      Als in de akte het kind als Onwettig staat genoteerd en er is nadien een huwelijk geweest dan word er in Vak l toch Nadien gewettigd ingevoerd en bij toelichtingen dat het een onwettig kind was? ik Weet het niet zeker meer dus beter gevraagd wanner het nog te verbeteren is.
      Met dank voor de hulp en groetjes van Rob.

    • #15230
      Sven Vrielinck
      Moderator

      Beste Rob,

      In de gevallen die je beschrijft, volstaat het om ‘nadien gewettigd” te noteren in kolom L. Meer hoeft niet.

      Groeten,
      Sven

      • Deze reactie is gewijzigd 6 dagen, 6 uren geleden door Sven Vrielinck.
Weergave van 1 reactie thread
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.