Home Forum Controleren en aanvullen op basis van de overlijdensakten Dubbele Akte 484 in exelbestand Jaar 1860

Tags: 

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #5733
    Rob ten Berge
    Deelnemer

    Best Forum. Goedemiddag.

    De akte met nummer 484 staat dubbel in het exelbestand waarvan  de Ruchusstraat en de Beggijnestraaat akte 485 in het akteboek zijn opgeschreven. ik heb bij toelichtingen een opmerking geplaatst daarover of moet ik de lijn 860- 0484 akte 484 verwijderen?

    Ik hoor graag van jou.

    Met vriendelijke groet.

    Rob ten Berge,

    #5734
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Rob,

    Ik heb het opgezocht in de registers. Deze lijnen zijn toch geen dubbels. Het aktenummer op de tweede lijn 860_0484 (overlijden van Charles Stranberg) moet 784 in plaats van 484 zijn.  Je mag het nummer verbeteren in kolom B en deze lijn laten staan (kolom A wijzigen we nooit) . Wanneer je bij akte 784 in het overlijdensregister bent aangekomen, kan je de betreffende lijn op deze plaats in de tabel terugvinden en aanvullen. Bedankt !

    Vriendelijke groeten,

    Sven

    #5743
    Rob ten Berge
    Deelnemer

    Beste Sven.

    Dank voor je reactie.

    Ik heb Gezien dat de lijn met  Databank code nr 860-0784 ontbreekt als ik er ben kan ik dan een lijn toevoegen en deze gegevens er in zetten? . ik heb in de lijn van 484 al verwezen naar lijn 784 ik hoor graag van jou.

    Groetsels van Rob.

    #5745
    Sarah Heynssens
    Sleutelbeheerder

    Dag Rob,

    Je mag de gegevens uit het overlijdensregister overnemen op de regel van het oude dubbele nummer 860_0484 – 484 – Stockholm (dat je reeds aanpaste naar 784). Je hoeft dus geen nieuwe lijn toe te voegen.

    Bedankt,

    Sarah

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.