Home Forum Geboorteakten Akte 646 bis nummer zetten ? 1915

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    LeoLockley
    Deelnemer

In de akte is het kind ingeschreven als onwettig, maar in de zijkant wordt genoteerd dat de moeder gehuwd is en het kind geadopteerd is, maar alles onder het zelfde volgnummer. Waar moet ik dit plaatsen ?? Ik heb wel een probleem met het uploaden van de ping afbeelding. Ik krijd dit error bericht.

Leo

A potentially unsafe operation has been detected in your request to this site Your access to this service has been limited. (HTTP response code 403) If you think you have been blocked in error, contact the owner of this site for assistance. Uw aanmelding op het forum werd zonet geblokkeerd omwille van veiligheidsregels. Is deze blokkade onterecht, laat het ons weten via e-mail. Block Technical Data Block Reason: A potentially unsafe operation has been detected in your request to this site Time: Mon, 13 May 2024 6:55:49 GMT About Wordfence Wordfence is a security plugin installed on over 5 million WordPress sites. The owner of this site is using Wordfence to manage access to their site. You can also read the documentation to learn about Wordfence’s blocking tools, or visit wordfence.com to learn more about Wordfence. Click here to learn more: Documentation Generated by Wordfence at Mon, 13 May 2024 6:55:49 GMT.Your computer’s time: document.write(new Date().toUTCString());Mon, 13 May 2024 06:55:50 GMT.

Sarah Heynssens
    Sleutelbeheerder

Dag Leo,

Je mag die aanvullingen toevoegen in de toelichtingenkolom (nadien erkend en geadopteerd), je hoeft geen nieuwe bis-akte aan te maken.

Groetjes,

Sarah

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.