Home Forum Geboorteakten akte 3814 1911

Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #11911
      Jeannette
      Deelnemer

      Welk huisnummer staat hier (617 in de Kerkstraat is te hoog denk ik).

      Groetjes Jeannette

    • #11912
      Sven Vrielinck
      Moderator

      Goedenamiddag Jeannette,

      Volgens mij staat hier nummer 61.7 . In die periode was het huisnummer 61 onderverdeeld in verschillende subnummers, heb ik gevonden. Het hoogste onpare huisnummer in de straat was 213.

      Groeten,

      Sven

       

    • #11916
      Jeannette
      Deelnemer

      Dank je Sven

Weergave van 2 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.