Tags: 

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #3382
    Jeannette
    Deelnemer

    Ik heb deze maand (met de app van Outdooractive) al mooie wandelingen  gemaakt in Bazel en Het Buitenland, deze 2 plaatsen liggen in de provincie Antwerpen.

    Ik lees hier Geneve en provincie Brabant, het woord daarvoor kan ik niet ontcijferen. Waar kan ik binnenkort nog denken dat ik over de grens wandel?

    groetjes

    Jeannette

     

    #3383
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Jeannette,

    Er staat Rhode-Sint-Geneve, waarmee vermoedelijk Rhode-Sainte-Genèse/Sint-Genesius-Rode wordt bedoeld.
    Geniet van de wandelingen!

    Groeten,

    Sven

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 3 maanden geleden door Sven Vrielinck.
    #3385
    Arlet
    Deelnemer

    hallo,

    Rhode saint Genese is Sint Genesius Rode. zouden ze dat bedoelen? en sorry maar Bazel is Kruibeke en dat is Oost-Vlaanderen. Buitenland daarentegen is Antwerpen en ook mooi hé

    grtz

    Arlet

    #3386
    Jeannette
    Deelnemer

    Arlette je hebt alle gelijk, hoe dan ook, het is er schitterend om te wandelen.

    #3387
    Jeannette
    Deelnemer

    Dank je Sven.

    #3393
    Arlet
    Deelnemer

    Wist je dat…

    Er verschillende gebouwen in Buitenland staan die deel uitmaakten van de wereldtentoonstelling van 1894 in Antwerpen? Daar was een ‘Oud Antwerpen’ opgericht op het Zuid en een paar jaar later werden er een deel van de gebouwen overgebracht (de meeste gebouwen waren nep)

    Arlet

    #3394
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Goedemorgen Arlet,

    Nee, dat wist ik niet. Afgaande op wat ik over dit gehucht op internet lees, loont het de moeite om het te gaan verkennen.

    Groeten,

    Sven

     

    #3399
    Jeannette
    Deelnemer

    Arlet, sorry zie nu dat ik je naam fout heb geschreven.

    groetjes

    Jeannette

    #3400
    Arlet
    Deelnemer

    Geeft niet, dat gebeurt wel meer. Mijn vader was eigenlijk fout tot grote ergernis van mijn moeder.

    groetjes

    Arlet

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.