7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #3181
    JanV
    Deelnemer

    In de Excel-sheet van 1882, augustus, ontbreken de aktenummers 3121 t/m 3160. Is het de bedoeling dat ik die toch zo goed mogelijk invul? (De databankcode ontbreekt uiteraard ook)

    Met vriendelijke groet, Jan Verberne

    #3182
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Jan,

    Dat klopt. Het is inderdaad  de bedoeling dat deze ontbrekende nummers eveneens worden toegevoegd. De eerste kolom met de databankcodes mag je leeg laten.

    Veel dank hiervoor !

    Groeten,

    Sven

     

    #3183
    Diane
    Deelnemer

    Dag Jan,

    Ik heb recent de ontbrekende bladeren ontvangen om apart in te voeren.  Jouw nrs heb ik al afgewerkt en aan het team bezorgd.

    Groetjes,

    Diane Obijn.

    #3184
    JanV
    Deelnemer

    Dank je wel Sven en Diane, Dan ga ik verder met nr 3161.

     

    Groeten JanV

    #3185
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Jan,

    Het is wel degelijk de bedoeling dat je de ontbrekende nummers zelf toevoegt in het excelbestand. De gegevens waarnaar Diane verwijst, zijn uitsluitend afkomstig uit de doodsoorzakenregisters. Daarnaast hebben we die uit de overlijdensakten nodig, zoals jij die invoert. Deze twee reeksen zijn immers niet gelijk en vullen elkaar aan.

    Groeten,

    Sven

    #3200
    JanV
    Deelnemer

    Dag Sven, Dat had ik inderdaad verkeerd begrepen. Ik zal de ontbrekende nrs met alle gegevens uit de overlijdensaktes invullen. Toch begrijp ik het niet helemaal: uit Dianes antwoord begreep ik dat de gegevens uit het doodsoorzakenregister inmiddels zijn verwerkt, die worden dan toch in en Excel-sheet samengevat ter verdere aanvulling uit de overlijdensaktes??

    Groet, Jan Verberne

     

    #3201
    Sven Vrielinck
    Moderator

    Dag Jan,

    Bedankt! De gegevens van de doodsoorzakenregisters waarover Diane het heeft, zijn ontbrekende nummers. Het gaat om regels  die per vergissing zijn overgeslagen tijdens het scannen van de doodsoorzakenregisters door Vele Handen. Deze lijnen werden ingevoerd nadat jij al aan de slag was gegaan met de overlijdensakten. Vandaar ze niet in jouw bestand zitten.

    Groeten,

    Sven

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.