Home › Forum › Geboorteakten › Family Search Uitvergroten tekst, nieuwe instelling › Reageer op: Family Search Uitvergroten tekst, nieuwe instelling
Dag Jan,
Familysearch werkt momenteel aan een nieuwe versie van het programma waarmee de beelden getoond worden. Momenteel zijn sommige bronnen via het oude en andere bronnen via het nieuwe programma te zien. Net als Anne zie ik echter geen veranderingen aan het bedieningspaneel voor het jaar waarvan jij de geboorteakten invoert. Misschien kan je inderdaad eens proberen om alles af te sluiten en opnieuw op te starten.
Hopelijk brengt dat beterschap. Zo niet, vrees ik dat wij niet kunnen helpen. Familysearch is verantwoordelijk voor het bedieningspaneel en reageert doorgaans niet op vragen van gebruikers verspreid over de wereld om hun website te wijzigen.
Een tip: ik maak (enkel) gebruik van de beelden van het Rijksarchief. Daar kan je wel degelijk het contrast verhogen. Wanneer je terzelfdertijd de helderheid (brightness) vermindert en sterk inzoomt, lukt het vaak om moeilijk leesbare woorden te ontcijferen.
Groeten,
Sven
- Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door Sven Vrielinck.